28 Eylül 2015

Hamilelik 23-30 hafta 7 aylık

Aslında yazmayı ihmal ettim...Bebeğimle zaman nasıl geçiyor anlamıyorum...:)Çalışmaya devam kısmetse ekim ortası gibi işten ayrılacağım....
Çok hızlı kilo almaya devam ediyorum Eylül başı tekrar randevuya gittik.. Bebeğim 1 kg 38 cm olmuş bile...:)
Şeker yüklemesi yaptırdım 50 cc Hiç bir sıkıntı yaşamadım... Sadece tansiyon düşüklüğü oldugundan biraz sersemledim..Aç karnına 1 er saat ara ile 3 dea kan  kan aldılar .. Sonuçlarda anormal birşey olmasada tokluk şekerim 140 olması gerekirken 154 çıktı...Doktorum diyet yazmadı sadece yemekten sonra olan tatlıyı 2 saat sonra falan yememi söyledii...
Bebeğimi renkli ultrasonda göremedim yine... Kafasını yine tavus kuşu gibi gömdü aşagıyaa:)))
Neyse birdaha ki randevuya artık... Kilo alımına devam 7 kiloyum şuanda....Şuana kadar kilo alımım 13 daha 2 ay+10 gün var ama maşalllah Umarımmm daha hızlı devam etmem kilo almaya...

Bebeğim için alışverişe başladımmm.. Zaten geçe randevudan itibaren herşeyini yavaş yavaş almaya başladık...Aldıklarımı bir ara lise halinde yazacagımmm...Odasında dekorasyonu winnie the pooh agırlıklı yapmaya çalışıyorummm...:) Detayları ilerleyen postumda yayınlayacagım..:)


Yatakda dönmelerim zorlaştı...Soluma yatıyorum ama sürekli aynı pozisyonda kalmak gerçekten zor...Ama şimdilik aksi giden birşey yok...
Minik yavrumun hareketleri falan hızlandı.
Bana kendini herdaim hissetiriyor..
Şimdilik olan bunlar...:) 




5 yorum :

  1. Rabbim tamamına erdirsin InşaAllah

    YanıtlaSil
  2. ne güzel haberler bunlar canım Allah sağlıklı sıhhatli kucağına almayı da nasip etsin :)
    yan yattığında bacak arana bir yastık al acayip işe yarıyor ama içi dolu bir yastık olsun sert olsun yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol cnm ...)İnş. O yastık hayat kurtarıyor resmen

      Sil
  3. Çok başarılı bir çalışma olmuş. Ellerinize sağlık. :) konya iç dekorasyon olarak blogunuzu takipteyiz. iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli...Sevgilerimle.
Not: Misafir olarak yorum yapmak için anonimi seçiniz.