28 Temmuz 2015

Hamilelik 16- 22 hafta (4-5 Aylık)

Temmuzun 9 unda randevumuzla başlayayım...Bebeğimizin bu sefer görüntüsü çok daha netdi
Hareketlerini falan çok net gördük... Dr.umuz herşeyin yolunda oldugunu ve daha önceki olan göbek bagı sıkıntısınının da olmadıgını söyledi... Magnezyum ve demir hapına devam...Tek sorun benim 1 ay gibi bir sürede 5 6 kilo almam.. Aman Allah ım ne yedim ki ben böyle.. Halen inanamıyorum:)
Kilolarım aynen şöyle...
59 kilo ile başladım...
Şuan 5, ayımızdayız ve ben 66 kiloyum .. 7 kilo almışım ve bunun 6 kilosu sadece 1 ayda alnımış..
Sanırım artık dur demem lazım kendime.. Ama çok iştahlıyım heleki tatlı sevmeyen tatlılar yemeden yatamıyorum gibi..
Ama gidişat iyi değil..Çok fazla takıntı yapmıyorum ..
Benim ruh halim gayet iyi bu ay 1 hafta evdede dinlendim gayet iyi geldi..
Ağırlaştıgımı farkediyorum artık.. Kramplarım oluyor hele ki gün içerisinde ayakta fazla kaldıysamm.. Geceleri ben rahatsız eden tek sıkıntı bu...
Olabildiğince sol tarafaıma yatıyorum...
Belime hafiften agrılar girmeye başladı...
Çok şükür onun dışında herşey yolunda gibi...

Hamilelik kıyafetleri almaya başladım Lc waıkıkı de hem uygun ve hemde çok güzel şeyler buldum...
Artık bebeğim ben burdayım diyor.. Herkese kendini gösterme çabasında::)


En mutlu ay oldu benim için, bebeğim ilk tekmesini attı bu ay.. (15.07.15) Acaba mı derken 2. kez tekmikledi.. İnanılmaz bir his...Çok çabuk büyüyor gibi..:)

Çok mutlu ettin beni dünyamm ....


Bu arada bu programı indirdim hamileliğimin başından beri güncel olarak kullanıyorum.. Bir kaç program daha var Ama en etkin ve dogru buldugum bu program.. Genel olarak yaşadıklarım ve bebeğimin durumunu çogunlukla dogru ve yardımcı buldum.. Ay ay yaşayacaklarımı belirtmesi çok iyi.. Detaylı ve düzgün çalışan bir program..


2 yorum :

  1. Allah saglikla da kucaginiza almayi nasip etsin :) Ilk tekmeler cok heyecan verici, inanilmaz ilginc bir duygu Allah isteyen herkese nasip etsin. Bende bahsettiginiz programi kullaniyorum cok aktif degilim ama takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşk ederim inş. Allah sizinkinide saglıcakla kucagınıza almayı nasip etsin...:)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli...Sevgilerimle.
Not: Misafir olarak yorum yapmak için anonimi seçiniz.