5 Mayıs 2014

DOMATES SALATASI (KAŞARLI)


Sırf kahvaltılık tariflerinden gidiyorum çünkü hafta sonu canım,kocaman ailemi kahvaltıya cağırdım.. O yüzden bu hazırlıklar..:)))

Herkesin sevdikleriyle güzel sofralarda oturması dileğiyle ...Rabbim herkese agız tadı huzurlu sofralarda oturmak nasip etsin inşallah..

Bu domatesler o kadar lezzetli ve şirin ki:)Kahvaltılarda olması gereken bir lezzet...






Malzemeler;

- İstenilen adet de  çeri domates
- İstediğiniz kadar kaşar peyniri
- 1 yemek kaşığı zeytinyağı
- tuz

Yapılışı;

 Çeri domateslerİ alt kısmını kadar gelmeden 4'e bölün  
Üzerine kaşar peyniri rendelenerek sızma zeytinyağı gezdirin tuzunu serpin.
Yağına ekmeği bandıra  bandıra afiyetle tüketin.


http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

2 yorum :

  1. Ben domates salatası yaparken genelde kaşar kullanmıyorum. Ancak ne kadar çok blog geziyorsam karşıma o kadar çok salata çeşitleri çıkıyor. Sizinde bu tarifinizi en kısa sürede yapıp deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemenizi tavsiye ederim Kahvaltıda harika oluyor... Sevgiler

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli...Sevgilerimle.
Not: Misafir olarak yorum yapmak için anonimi seçiniz.