6 Mayıs 2014

KREP TARİFİ



Kahvaltıların vazgeçilmezi krep,Ben çok tüketmesemde, genelde 
misafirlerim geldiğinde yaparım. Hem kolay hemde lezzetli...

Malzemeler;

2 adet yumurta
1,5 su bardağı un 1 su bardağı su Yarım su bardağı süt1 çay kaşığı tuz (tabi reçel çikolata vs. sürmeyecekseniz)Margarin yada sıvı yağ


Hazırlanışı;

Un, süt ve suyu çırpıcı ile topaklanmayana kadar çırpın
Yumurtaları ekleyip biraz daha çırpın.
Boza kıvamına geldiyse olmuş demektir. 
Krep tavası yada teflon tavaya  1 çay kaşığı kadar margarin veya sıvıyağı koyup eritin.
 Tavaya 1 kepçe hamuru döküp yayın. Her iki tarafını çevirerek orta ateşte pişirin.
Afiyetle tüketin.



Püf nokta ;

İyi bir krep yapmak için el becerisi şart...
Birde her zaman ilk yaptıgınız olmaz o yüzden vazgeçmeden yapmaya devam edin..
Krep ince dökülüp pişirilirse daha lezzetli olur


http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

4 yorum :

  1. Nefis.Bayiliriz oglumla.

    Karabugday unu ile de denemistim ( malum diyetteyiz ),harika.Elma pürelisinide tavsiye ederim.Elinize saglik.

    YanıtlaSil
  2. Elma pürelisini hiç denemedim yeni duydum diyebilirim:)Ufak bir tarif paylaşırsan sevinirim:)

    YanıtlaSil
  3. Bende arada yapiyorum eline saglik :) Karabugday unlu bilmiyodum onuda yapicam hem kalorisi azalir belki :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli...Sevgilerimle.
Not: Misafir olarak yorum yapmak için anonimi seçiniz.