28 Temmuz 2015

Hamilelik 6 ile 9 hafta 2 aylık)


Sanırım doktorumu buldum... Daha önce kadın dogum için doktorumu ilk randevumuda onunla yapmıştım.. Ama öneriler üzerine şimdi başka bir doktorda karar kıldık..

Bebeğimin ilk kalp atışlarını 7+5 de duyduk...Çok güzel bir his..
Ben buradayım anne baba diye bagırıyor sanki...Doktorumuz daha öncekli randevumuzda bizden bir takım tahliller istedi...Bu arada tahlilleri özelde yaptırmadım...(150 tl gibi birşey tutuyordu..Devlet hastanesinde Kadın dogum dr.randevu alıp yaptırdım...Onlar incelendi..İdrar ve Kan tahlili vermiştim..(Bu tahlillerde. Şeker, Kan, Tansiyon, İdrar falan bakıldı...
Sadece idrarımda ufak bir enfeksiyon çıktı...Onun içinde toz yazdı...
Folbiol folik asiti hamile olmadan önce dahi kullanmaya başladım)




Aşırı mide bulantılarım yok.. Ara ara oluyor gibi ama İlk defa 8+5 de mide bulantsı sonucu istifra etttim...
Uyku hallerim akşamları yine devam ediyor...Pek birşey yapasım yok...
Evde ki işleri bile yapmak okadar zor geliyor ki..:)





http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli...Sevgilerimle.
Not: Misafir olarak yorum yapmak için anonimi seçiniz.