17 Nisan 2014

Marshmallow Toplari




Arkadaşımın bebeğinin 1 yaş doğum günü için hazırladığım Marsmahllowlu toplar lezzetinde öte masadaki şıklıgı ile  konuşuldu...Çikolata ve marshmalow sevenlere, yetişkinler ve çocuklar için  hafif güzel bir atıştırmalık..Bilhassa doğum günü etkinliklerinde yapılabilir.


Malzemeler
1 paket marshmallow
Bitter çikolata 80 gr

Süsleme için
Hindistan cevizi süsleme şekerleri,Toz antep fıstığı, fındık vs.

Yapılışı
Çöp şişe marshmallowları ortaya gelecek şekilde yerleştirdim
Benmarin usulü eritmiş olduğum çikolataya batırıp 5-10 saniye donmasını bekledim.
Ardından Hindistan cevizi ve pasta süslerini batırdım.
İkeadan aldığım saksımı  kullandım ve çok hoş bir görüntü elde ettim
 (Saksının içerisine köpük koyup çubukları ona batırdım)
Afiyet olsun.

http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

4 yorum :

  1. Çok şekerler hem görüntü hem gerçek anlamda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşkler ... Hayatımızda herşeyin bu şekerlemeler gibi olması dileğiyle.

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli...Sevgilerimle.
Not: Misafir olarak yorum yapmak için anonimi seçiniz.